DiaryThewebmistressDarlinksCredits


Overview


Hi Nor Aishah. I'm an annoying bitch so yeah. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Hates anons, haters, and copypasters! Please mind your manners . Thanks :)

bila blog dah busuk :/
Saturday 19 November 2011 | 2 comments

hyee guys .wah dah lama no eca tak publish post baru kan ? whoot whoot .i kan rindu blog i :D hahaha .eh yang masih sekolah .korang dah dapat duit seratus kan ? cer belanje eca :D korang msti simpan duit tu sndiri kan .eca tak .eca kena bagi mama and guna duit tu untuk beli buku2 sekolah --' pastu kan nak cakap sikit ni .
TAHNIAH untuk pemain malaysia yang dapat pergi final .msti syok habis kan .whole family eca kan tengok Fakhri Sani golkan bola semalam .nnti Malaysian nak lawan Indonesia lagi kan ? hope pemain Malaysia besabar kalau2 kena sound ngn orang2 kat sane .
pastu kan .eca nak cakap yang CUTI SEKOLAH TAHUN INI AGAK BOSAN --' erkk .tersgt lah bosan .sokeyhh .eh magnum almond sedap lah weyhh .sluurrpppy ^^ sedap weyh lagi2 kalau makan dgn bestie2 kan :D eh bosan dan taktahu nak type ape lagi .#rasa seperti seorang diri lah sekarang :3
to aqila rosli ,my bestfriend . .kau ingt tak masa aku putus ngn TEEETTT dulu .kau yang ajar aku untuk lupakan dia .jangan nangis sebab dia .jangan buat kerja gila sebab dia .macam2 kau ajar aku untuk lupakan dia .so ,aku nak kau buat apa yang kau pernah ajar aku dulu .aku taknak kau lemah .aku tahu kau kuat .ye kau lagi kuat dari kiteorg kan .kalau kau betul2 sayang kawan2 kau .jangan cam gini .kawan2 kau semua nak tgk kau happy .ceria .aku tahu aqila rosli bukan seorang yang lemah .tapi kau seorang yang kuat .tenangkan hati kau .try bewudhu .baca Al-Quran .insyaallah tenang hati kau .lupakan 11.09.2011 dan 20.11.2011 
 sepanjang cuti ni eca tolong mama and papa eca bejual .jual apa ? makanan lah .kat mana ? tepi jalan .dah jgn bnyk tnye .nnti ade mase eca cerite kan tau .mane tahu makin popular kan :D penat tau .sekarang musim hujan right ? oke baru eca rasa orang bejual kat tepi jalan rasanye camane kalau hujan .memang terseksa .lagi2 kalau pkai khemah .pehhh .nasib baik parents eca nye tempat bukan pakai khemah .oke lah .nanti org cakap kita syok sendiri lak .
       ADA PENGALAMAN PUTUS CINTA ? TIPS2 NAK LUPAKAN SESEORANG YANG KITA SUKA ? CARA MEMPROMOSIKAN JUALAN ? meh share kat eca :D
#kbye


Older Post | Newer Post