DiaryThewebmistressDarlinksCredits


Overview


Hi Nor Aishah. I'm an annoying bitch so yeah. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Hates anons, haters, and copypasters! Please mind your manners . Thanks :)

Bila aku jatuh cinta ♥
Monday 27 February 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hye to all readers .....
               I want to tell you that I'm very happy and smile to ear *senyum smpai ke telinga
Saya minat kat dia secara tiba-tiba .mungkin pada anda yang tengah membaca tidak mengerti apa yang saya maksudkan .Takpe saya faham .
           Saya nak bercerita sikit pada anda semua bahawa saya telah jatu cinta .OHH anda terkejut ? Saya lagi terkejut :0 Saya telah jatuh cinta pada siapa ? yeee saya jatuh cinta pada Allah SWT ,Rasulullah ,Ibu Bapa saya , Adik beradik , Guru guru , Teman sejati , Kawan , dan akhir sekali Dia :)
           Dia yang saya maksudkan ialah ketua kelas ............... Biarlah rahsia .Tapi malangnya cinta saya bertepuk sebelah tangan .Dia sudah berpunya .Jika ada jodoh antara kami ,maka akan terjalin lah hubungan yang halal antara kami *berangan hingga ke bintang
Tengok senyuman saya .Begitu lebar senyuman saya untuk dia :DTetapi saya sedar ,saya tidak cantik dan sempurna untuk dia :l
         
             Dia sudah mengetahui tentang ini .Dan saya terlalu malu untuk berhadapan dengan dia .Saya sedar saya tidak setaraf dengan dia .Ye dia digilai oleh semua perempuan .Tidak apa . Tetapi dia telah membuat saya gelabah ketika di sekolah .OHHHHHHHHHHH betapa terkejutnya saya .Dia juga membuat saya tersenyum sehingga akhir sekolah pada hari ini .Baru saya tahu senyumannya amat manis .
Saya tahu anda memahaminya :)
Saya malu untuk melafazkan kata cinta kerana saya dan dia seperti langit dan bumi .Oh saya tidak kisah .Jika ada jodoh ,Insyaallah saya akan bersama dia .Anda boleh mendoakan saya dengan dia untuk bersama .Dan akhir kata dari saya ,Saya mula sukakan dia .Kbye Ketua kelas :')

#Sila abaikan kata-kata yang agak kelakar itu .Sambil tangan saya menaip ,saya sedang berlatih bercakap dengan bahasa baku kerana saya "join" pertandingan pidato dan forum .Sila doakan saya berjaya ^^v Dan saya ingin berkenalan dengan anda semua wahai readers .Sila bagi awak punya twitter dan ini twitter saya -> https://twitter.com/#!/EcaAisha
Sekian ,Terima Kasih :)

Older Post | Newer Post