DiaryThewebmistressDarlinksCredits


Overview


Hi Nor Aishah. I'm an annoying bitch so yeah. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Hates anons, haters, and copypasters! Please mind your manners . Thanks :)

Tak sanggup kehilangan mereka !
Thursday 29 March 2012 | 1 comments
Assalamualaikum ;') Hi readers .ANow I have many story .Jeng jeng jeng :* Saya dah ada Boyfriend baru :P eh tukar topik .
This is my new friend :) Dari dulu nak kenalkan tapi tak kenal2 kan juga .Dia omel kan .oke dia budak sains 2 :) speaking mantap siak ^^v Setahu aku pun dia nak pindah tau :( Semua nak pindah
              My sweetie friends akan berpindah :'( Ety and Fatin .Seriously ,aku sedih .Lagi2 bila baca blog fatin :( Walaupun diorang tidak sama kelas dengan aku ,aku tetap sedih .Kalau aku dah sedih ,lagikan qila and aida .diorang satu kelas .Pagi tdi tengah syok berbual ,ety cakap dia dapat masuk SBP kat Bandar Penawar .Pagi tu ,memang kiteorang asyik kenakan dia .Tapi bila dah balik ,dengan Fatin buat status cm gitu ,rasa berat nak suruh diorang pergi .
               Setiap pagi ,kiteorang akan ketawa dengan ety kat tapak perhimpunan .Waktu rehat fatin dengan ety asyik kenekan orang je .Aku suka tengok dorang ketawa .Lagi2 fatin .kalau ketawa ,muka dia mesti merah .Memang best kawan dengan dorang .Kiteorg baru rapat .baru tahun ni jeh .tetibe dorang kena pindah .Tinggalkan kawan dorang kat sini .Takpe disebabkan diorang nak belajar ,aku rela diorang tnggalkan kami .Insyallah aku doakan diorang supaya menjadi dokter .Jaga diri baik2 dekat sana .Jangan lupakan kiteorang .Sebak hati aku dengar ety cakap dia nak telefon kiteorang pakai public phone bila dekat sana .
We all love you guys :)
               Aku taktahu kenapa aku sedih sangat kehilangan diorang .Walaupun diorang tak rapat dengan aku tapi aku sedih nak biarkan diorang pergi .Qila lagi lah sedih .Aida pun mesti sama sekali .Sebab diorang yang selalu buat kiteorang ceria .I really miss them :') Buat qila and aida . Relakan dorang pergi .
       Buat Ety and Fatin -Study hard bila kat sana .Jangan cari pasal kat sana .Takut kena tarik jeh ngn senior .Korang ,kalau ada gosip .roger roger kat kiteorang oke :) Kiteorang sentiasa sayang kan korang .Jaga diri baik2 kat sana .Ada masa ,ada rezeki kita berjumpa lagi :') I Love You Guys .

Older Post | Newer Post