DiaryThewebmistressDarlinksCredits


Overview


Hi Nor Aishah. I'm an annoying bitch so yeah. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Hates anons, haters, and copypasters! Please mind your manners . Thanks :)

Aku dan Dia .
Thursday 15 November 2012 | 0 comments
Assalamualaikum cinta, rindu.

Bahagia? Alhamdulillah :')

       Ya Allah, setelah sekian lama menyepikan diri. Bukan niat nak menyepikan diri, tapi perlukan ketenangan untuk diri ni. Alhamdulillah eca sihat. Bila semakin tenang, Pelbagai ujian yg dtg. Takpe aku redha Ya Allah :')

       Selepas putus dengan Harraz, eca kembali single. Kembali bebas seperti yang diinginkan. Walaupun bebas, bahagia tapi perasaan cemburu melihat rakan2 bahagia bersama partner mereka tak pernah hilang. Selepas seorang buat eca tergila-gilakan dia, orang lain pula yang datang. Datang dengan niat mempermainkan perasaan eca. Eca jatuh cinta? Masih awal untuk eca berkata-kata tentang cinta. 
     
       Pada 7 Oktober 2012, eca berkenalan dengan seorang lelaki yang bernama Fakhrul Razi Shah. Kiteorang berkenalan dia Ioi mall, ketika ada bridal show. Iyee pada awal perkenalan kiteorang ada bergaduh. Tapi berbaik jua. Selepas beberapa hari, tup tup kiteorang seperti pasangan kekasih. Layanan dia kat eca macam eca ni someone special bg dia. "Perempuan mudah jatuh hati dengan lelaki yang terlalu ambil berat tentang dia" Dan itu eca. Eca mula in love dengan dia tanpa eca sedar. Macam2 kami rancang bila dia dah habis SPM. yes dia Spm tahun ni. Doakan dia dapat buat yang terbaik. Eca mengharapkan yang dia suka juga dekat eca. Tapi tak :'(

       Dia sweet talker? Ntah lah. Haaaaaaaa layanan dia lain sangat. Dia pernah berkata dengan kawannya yang dia nak jumpa awek dia iaitu eca! Hati eca? Hm jangan cakap. Eca memang makin sayang dia. Sebulan berlalu, dia semakin berubah. Eca sangka dia berubah sebab dia nak SPM tapi tak. Sayang dia kat eca dah berkurang. Rupanya, dia dah ada yang lain. Paling sedih, dia layan adik aqila macam dia layan eca. Ya Allah, sedihnya . Lupa ke janjinya pada eca? Lupa ke dia pada kenangan kita bedua? Seminggu eca menangis meraung disebabkan dia. Dan akhirnya, putuslah persahabatan antara kami. Kiteorang bergaduh. Mungkin eca yang salah disebabkan perasaan cemburu eca. "Perempuan akan merayu meminta maaf walaupun dia tidak salah kerana tidak ingin hilang orang tersayang" Eca dah puas meminta maaf dekat dia. Tapi .......... Lupakan lah. Lupakan apa? Lupakan tentang dia? TAK mungkin. "Perempuan mudah memaafkan tapi susah melupakan" Eca susah nak lupakan dia . 

      Eca terlalu mudah percayakan seseorang . Mudah sangat suka akan seseorang. Yes eca kau kena berubah. Jangan jadi perempuan yang senang kena tipu. Fakhrul Razi Shah, Ingat tak awak akan kenangan kita yang dulu? Takpe saya ingatkan :')

     Kite gaduh sebab saya panggil awak gay kan. Itu kelakar lah sayang. Ingat tak, masa saya dekat balai polis, awak mesej saya, awak nak tenangkan saya, awak nk bagi saya ubat kan? Start hari tuu lah kita dah mula oncall. Sper savers. Sejak hari tu jugalah kita asyik mms je kan. Ingat tak awak teman saya kat Marrybrown. Awak curi2 amik gambar saya kan? awak cakap awak nak simpan. Sebelum awak tidur, awak nak tgk gmbar saya kan. Setiap pagi eca kejutkan awak kan. Ingat tak masa awak sekolah, awak sempat call eca. Mesej eca. Mase awak sekolah awak tak dtg pun ioi kan. Masa tuuu , eca rasa sunyi je waktu kerja. Hari sabtu , hari kedua terakhir ada bridal show dkat ioi. Awak sanggup datang kan. Awak tipu eca. Awak cakap awak tak datang. Mengamuk saya tau. Hihihii. Tapi awak datang juga. Hari ahad, hari terakhir ada bridal show kan? Ya Allah , masa tuu berat sangat nak lepaskan awak. Tapi awak janji dngn eca kan. Awak ckp akan jumpa eca. akan selalu mesej and call eca. Awak pernah janji dgn eca, awak tak akan lupakan eca bila awak pergi Plkn. Awak nak khawin dgn eca kan? Nak anak 10 kan? hihiiii. Kita ada jumpa kan hari rabu.Kita karoke sama2 kan. Masa tuuuuuuu, lupakan lah. Awak kenapa kita begaduh? Awak dah lupa ke janji awak? macam2 awak janji dengan eca. Sayang poyo, i miss you badly. Awak spm kan? Takpe. Eca takkan kacau awak. Tapi please, Jangan mendiamkan diri . Eca rindu awak. Rindu knangan kita :')

    Razi, saya lepaskan awak walaupun saya tak dapat terima kenyataan itu . Saya sayang awak sampai tak sedar saya memaksa awak untuk terima saya. Saya sayangkan awak . Saya taktahu kenapa saya macam gini. Maafkan saya kerana terlalu memaksa awak. I miss you. I miss our relationships. I miss you erul poyo. I love you :'( Saya lepaskan awak, saya harap awak bahagia, walaupun jiwa dan raga saya yang terseksa. Maafkan kesalahan saya pada awak. Awak bahagia, saya tumpang bahagia sekali :')

"Melihat kebahagiaan orang yang dicintai adalah satu kebahagiaan buat diri kita juga walaupun hanya mampu dipandang dari jauh.."


Assalamualaikum :') Eca akan sambung lain kali. Insyaallah .


Older Post | Newer Post